پشتیبانی سرور اختصاصی یکی از سرویسهای مهم آمستریدا است که سرویسهای کاملاً مدیریت شده را در تمام کنترل پنلهای cPanel / WHM، Plesk، DirectAdmin مبتنی بر VPSها و سرورهای اختصاصی ارائه میدهد.
سرویس پشتیبانی سرور در آمستریدا طی ۲۴ ساعت در روز، ۷ روز در هفته، ۳۶۵ روز در سال در دسترس میباشد. کارشناسان فنی آمستریدا آمادگی همراهی شما درخصوص مدیریت سرورهای شما را در هر زمان از شبانه روز دارند.
Server Management در آمستریدا با سیستم مانیتورینگ آنلاین به شما این اطمینان را میدهد که در طول شبانه روز بروز کوچکترین مشکلی برای سرور به سرعت شناسایی شده و حتی قبل از شما رویت و جهت رفع آن اقدامات لازم انجام خواهد گرفت تا سرور شما با حداکثر پایداری و کیفیت خود سرویس دهی نماید. پشتیبانی سرور در آمستریدا از راههای ارتباطی مختلف از جمله تیکتینگ و چت آنلاین و تماس تلفنی ارائه میگردد.
مدیریت سرور(Server Management) آمستریدا پشتیبانی مدیریتی سرور را برای تمام جنبه های سیستم ذکر شده در زیر ارائه میدهد: مدیریت سخت افزار فیزیکی، نظارت و جایگزینی، در دسترس بودن شبکه، نصب رایگان کنترل پنل، Plesk یاDirectAdmin در هنگام تأمین VPS انجام میشود. بهینه سازی عمومی در ۹۹٪ موارد استفاده مناسب است.
عیب یابی سرور عیب یابی هر گونه مشکلی مربوط به سیستم عامل و اجزای کنترل پنل استاندارد. تلاش برای پشتیبانی از برنامههای شخص ثالث که بر عملکرد کنترل پنل یا سیستم عامل بستگی ندارد. پشتیبانی سرور آمستریدا دارای ویژگی های منحصر به فردی نظیر:
ارائه فایروال سخت افزاری رایگان
نصب اولیه و کانفیگ سرور
بهینه سازی اولیه خدمات
تعمیر و عیب یابی سرور
عیب یابی به روز رسانی خودکار و یا وظایف تهیه نسخه پشتیبان
دسترسی مستقیم جهت Server Management در سرورهای اختصاصی
قرار دادن سرورها در بهترین و مشهور ترین دیتا سنترهای داخل و خارج از ایران
ارائه پنل اختصاصی که امکان در خواست KVM و ریست سرور را برای کاربر فراهم نموده است
استفاده از تکنولوژی ابری برای بالا بردن کیفیت سرویس
نصب انواع سیستم عاملهای : Windows/ Linux / Mikrotik
همچنین دسترسی کامل Reboot/VNC/OsReload به سرور مجازی نیز از خدمات ارائه شده توسط پشتیبانی سرور در آمستریدا میباشد
ما افتخار میکنیم برای تمام مردم دنیا میتوانیم خدمات مناسبی را ارائه کنیم.